הקריטריונים הנדרשים להוצאת אזרחות פולנית

ישראלים רבים רוצים להוציא אזרחות פולנית, וכעת נבין בדיוק מדוע זה כדאי


מאז הקמת האיחוד האירופי, היתרונות של הוצאת אזרחות באחת המדינות המשתייכות אליו הם יתרונות ברורים ביותר. אזרחות באיחוד האירופי פירושה מעבר חופשי בין מדינות אירופה, תנאים נוחים לרכישת נכסים וקרקעות ביבשת, לימודים מסובסדים ואף חינמיים במוסדות השכלה גבוהה ביבשת, ועוד יתרונות רבים שממחישים עד כמה זה כדאי. פולין היא מדינה שהצטרפה לאיחוד האירופי בשנת 2004, ומאז ישראלים רבים פונים לעו"ד אזרחות פולנית עבור הוצאת אזרחות זו – וניתן להבין מדוע מדובר באופציה פופולארית כל כך בקרב ישראלים. כעת, נבין מהם הקריטריונים הדרושים לשם כך.


מהם הקריטריונים הנדרשים עבור הוצאת אזרחות פולנית, ועל מה חשוב להקפיד?


·         צאצאי אזרחים – הקריטריון הבסיסי ביותר הנדרש עבור הוצאת אזרחות פולנית הוא היותו של המבקש אזרחות צאצא של אזרחים פולנים. במידה ואבא, אמא, או סבים וסבתות של מבקש האזרחות היו אזרחים פולנים, ולא ויתרו על האזרחות שלהם או שעשו דבר מה שגרם לה לפוג, הרי שהם זכאים לאזרחות פולנית. עם זאת, לשם כך נדרשת הוכחה של מסמכים פולניים אותנטיים שמעידים על האזרחות של ההורים או הסבים – ולשם כך בדיוק נדרש עו"ד אזרחות פולנית מקצועי. חשוב לציין שהזכאות לאזרחות לא פגה גם כאשר ההורה או הסב אינם בין החיים.
·         תנאים לאיבוד האזרחות – ישנם תנאים בהם הקריטריונים שציינו לא רלוונטיים עבור קבלת האזרחות הפולנית, וחשוב להכיר גם אותם. תנאים אלה יכולים להיות שירות צבאי של בעל האזרחות הפולנית שעל בסיסו מבקשים את האזרחות במדינה אחרת, וכן ויתור על האזרחות הפולנית על ידי קבלת אזרחות זרה לפני שנת 1951. במצבים אלה, הוצאות אזרחות פולנית היא מסובכת יותר.

בתהליך הוצאת אזרחות פולנית, חשוב לפנות לעורך דין שמתמחה בתחום באופן ספציפי



גם אם אתם עומדים בקריטריונים להוצאת אזרחות פולנית, התהליך עצמו יכול להיות סבוך למדי. בדיוק מהסיבה הזו אתם זקוקים לעו"ד אזרחות פולנית מקצועי שיבצע עבורכם את הבדיקה וינהל את התהליך כולו מול השלטונות הפולניים, עד קבלת האזרחות הנכספת.


from amichaizlaw.tumblr – Feed


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מה תפקידו של נוטריון?

דרכון אירופאי ליוצאי עדות המזרח

הוצאת דרכון פורטוגלי מדיניות כניסה