מהם היתרונות שבקבלת אזרחות פולנית?

הדרכון האירופאי קרוב מתמיד

מאז שפולין הצטרפה לאיחוד האירופי ישראלים רבים בוחנים את האפשרות של קבלת אזרחות פולנית. למעשה, לא הרבה אנשים מתעניינים בפולין אלא בדרכון האירופי שהאזרחות מקנה ולכן וכבר אלפי ישראלים הצליחו להגשים את המשאלה שלהם. למה כולם רוצים את הדרכון האירופי כל כך ומה בכלל מיוחד בו? אחרי שתקבלו על התשובה הזו, יש סיכוי לא רע שאתם בעצמכם תתחילו לחפש. אם סבא או סבתא היו בפולין לפני מלחמת העולם השנייה ואפילו דורות רחוקים יותר, יש סיכוי לא רע שעוד כמה שנים תחיו חיים אחרים לגמרי.

מהם היתרונות שבקבלת אזרחות פולנית?

·         לאזרחות פולנית יתרונות גדולים שיכולים לשנות את חייכם. רוב האנשים חושבים לעצמם שגם ככה הם לא מתכננים לעזוב את המדינה אך בכל מקרה דרכון אירופי רק יכול להוסיף. אם יש לכם אזרחות פולנית אתם אזרחים אירופאים לכל דבר, זאת אומרת שאתם יכולים לעבוד בכל רחבי אירופה בלי צורך באישורי עבודה שקשה מאוד להשיג. כל אחד חולם לעשות עסקים באירופה הגדולה והדרכון הפולני יכול להיות המפתח שלכם.
·         באמצעות אזרחות פולנית ניתן לרכוש נדל"ן באירופה. תושבי ישראל לא זכאים לרכישת הקרקעות ואם אתם מחפשים נכסים להשקעה, אתם עוד תגידו תודה שהדרכון הפולני יפלס לכם את הדרך.
·         לאזרחות פולנית יתרונות שבהם משתמשים יותר ומשתמשים פחות ואחד היתרונות הכי חשובים בעבור הישראלים היא האפשרות ללמוד בחו"ל. תוכלו ללמוד במוסדות לימוד שונים לא רק בפולין אלא בכל אירופה, בעלות נמוכה מאוד ואפילו בחינם.

הדרך להגשמת המשימה דורשת נחישות

לא פשוט לקבל אזרחות פולנית וגם אם אתם בטוחים שסבא או סבתא חיו בפולין טרם המלחמה ואתם זכאים לקבל את האזרחות הנחשקת, צפויה לכם דרך לא פשוטה. אמנם הישראלים רגילים לבירוקרטיה הישראלית, שקשה הרבה יותר, אך למרות שלאזרחות פולנית יתרונות רבים, משרד הפנים הפולני לא ימהר לאשר לכם את הזכאות אם לא תוכיחו את הטענות שלכם בצורה מרשימה. עם עורך דין מוסמך בתחום והצלחות קודמות תוכלו לדעת שהעבודה תהיה יסודית ותמצה את כל האחוזים האפשריים.


 from amichaizlaw.tumblr – Feed


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מה תפקידו של נוטריון?

דרכון אירופאי ליוצאי עדות המזרח

הוצאת דרכון פורטוגלי מדיניות כניסה